Pytanie o Win i OS

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 13:58:55 MET

Witam
Zapomniałem więc się pytam. ;-)
Sytuacja na razie jest taka że na dysku żyją sobie dwa systemy: OS/2 i
win98, no i oczywiście bootmanager. Wszystkie na swoich własnych
partycjach. Z pewnych względów muszę upgradować win 98 do nowszej wersji
albo 2000 albo XP. Upgrade jak to w produktach MS może być ciężki, ale
pytanie dotyczy tego czy i które windowsy mieszają w ustawieniach na
dysku. Bo coś mi się kojarzy że któreś z nich miały jakiś taki ficzer
który przy starcie coś zmieniał i powodowało to problemy z bootmanagerem.
Które z tych dwóch (2000 czy XP) są mniej "konfliktowe" i ewentualnie
jakie ruchy należy wykonać żeby i win i os żyły sobie w pokoju jak do
tej pory.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_DRZEWO.free.polbox.pl
WORK: Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl