Re: Zawieszanie sie systemu :(

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 12:42:25 MET

mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
> IFS=E:\OS2\HPFS.IFS /CACHE:2048 /CRECL:64 /AUTOCHECK:EFGHIJ

Nie lepiej /autocheck:*
i nie lepiej a na pewno szybciej hpfs386?

> melduje co i gdzie się spaprało i poprawia - bardzo rzadko bywa, że
> wywali coś potrzebnego, więc trzeba przeglądać utworzone przezeń pliki.

chkdsk wywala potrzebne pliki? ee....?

> Generalnie - zwisy mam tylko w przypadkach przeładowania katalogu TMP -
> przy braku miejsca na dysku!!!

Czyli jak masz mało miejsca na dysku? a to normalka w sumie ;) Ale da sie
temu zapobiec.

> No i oczywiści w przypadkach gdy sam osobiście za bardzo coś poprawię:))

;))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564