Re: Zawieszanie sie systemu :(

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 19:04:03 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> c:\mptn\bin\setup.cmd - konfiguracja interfejsów
> c:\tcpip\bin\tcpstart.cmd - konfiguracja demonów
> c:\mptn\etc\hosts - lokalna lista hostów
> c:\mptn\etc\resolv2 - lista serwerów DNS
> c:\mptn\etc\passwd - lista lokalnych kont i haseł
> Sprawdź te pliki. Ręczne grzebanie po nich jest kilka razy szybsze, niż
> zabawa przy pomocy konfiguratora.

Rzeczywiście wszytskie mam prócz ostatniego. Konfigurator dalej jednak
jęczy. Może przeinstalować Javę? Tylko jak? Chętnie zainstalowałbym ją od
now ai porządnie. Która jest najlepsza? Co z tymi z innotek'a?

Od jakiegoś bardzo sporego czasu przestał mi działać javovy plugin do
mozilli nawet :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564