antiword

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 19:20:35 MET

Hej

Wreszcie jakiś porządny viewer doców pod os/2. Działa świetnie, konwertuje
obrazki i całe to bardziewie. Niestety mam z nim mały problem.

Fajnie konweruje się dokumenty angielskie - wszytstko ładnie,
perfekcyjnie, zero pomyłek. Natomiast w polskich są już zonki dotyczące
polskich ogonków. Okazuje się że przy konwertowaniu na PS wszystkie
zastąpione są znakami "?" lub innymi tak żeby się niedoczytać.

Próbowałem jeszcze konwertować na txt. Niestety tu również źle - dalej
zamiast ogonków są różne znaczki nieciekawe. Próbowałem ustalić do jakiej
strony kodowej to skonwertował, ale nie udało mi się niestety :/

...za to zauważyłem przy okazji konfiguracji że przy konwertowaniu chciał
sobie pomóc plikiem 8859-1.txt (czy jakoś tak). Dziwne bo iso1 nie ma
definicji polskich ogonków. Postanowiłem pokombinować lekko. Po pierwsze
podmieniłem ten plik z iso2 - dalej były krzaczki choć już mniej. Jako że
winda to jeszcze podmieniłem z win1250 i tu okazuje się jest dobrze, ale
nie do końca.. Jest dobrze jeśli konwertuję na txt, za to konwertując na
postscript dalej wszędzie są prawie pytajniki. Do tego w tym win cepe
brakuje mu do konwersji kilku znacznków :/ Koniec końców wróciłem do
starych ustawien i prawidłowych wydawało się by stron kodowych.

Teraz pytanie - dlaczego takie śmieci mi wyskakują? Program przy kilku
docach testowych zawsze upierał się za tym żeby dawać mu 8859-1.txt i
stadardowo to jest bardzo źle. W dokumentacji znalazłem że wtakie PS są
generowane tylko w iso1 i iso2, ale jak chce to iso2 wlasnie to jak mu to
kazać? Chciałbym stworzyć sobie dwa cmd'eki które towrzą albo PS albo TXT
i chciałbym żeby jedno i drugie było poprawnie wygenerowane, czyli z
poprawną stroną kodową.

Ma ktoś jakiś pomysł?

ps. a program warto zainstalować, kilka minut roboty, niespodziewałem się
tego tak szybko ładnie i elastycznie. Szkoda tylko tych polskich znaczków
:/

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564