Obiekty i skróty

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 19:47:59 MET

Hej

To będzie proste dla was, sam tu jednak leżę.

1. Wspomniany antiword. Chce sobie zrobić coś takiego żeby utworzyć ikonkę
antiword na pulpicie. Po przeniesieniu na nią plik *.doc żeby ten utworzył
mi również na pulpicie plik *ps.
Składnia dla antiworda dla dokument.doc to:

Q:\Programy\utils\antiword\antiword.exe -p a4 -s dokument.doc

Jednak jak to przenieść na język ikonkowo obiektowy? Usiłowałem jakoś w
ustawieniach obiektu (zrobionego przez alt-f6 w fc) dopisać, ale nie dość
że nie działa trick z ">>" to jeszcze nic innego mi do głowy nie
przychodzi jak "[]" dla pobierania nazwy, więc i tak wszytsko nie działa.

2. Ten sam trick chcę dla tworzenia txt. Różni się to tylko jedną komendą
właściwie:

Q:\Programy\utils\antiword\antiword.exe -t -s dokument.doc

3. Czasem zdarzają się programy, które zamiast grzecznie pisać na
standardowe wyjście którym jest monitor to piszą na standardowy monitor
którym jest wyłącznie monitor. Przykładem jest gphoto. Wkurzające jest tu
to, że bywa że takie programy piszą więcej niż się mieści w konsoli, a pod
os2 nie ma konsoli z suwakiem :( Problem zazwyczaj rozwiązuję sobie pisząć
np

gphoto2.exe --help >>out.txt

Jednak gdy program właśnie pisze na ekran a nie na nstandardowe wyjście to
wtedy nic z tego i trzeba wysoce kombinować. Da się ten problem jakoś
ładnie rozwiązać?

4. Dziś wyszły nowe themesy do theme managera. Są brzydkie jak idź stąd i
nie wracaj więc szkoda czasu na nie tracić. Jednak by je dodać
potrzebowałem każdego zatwierdzić komendą "addtheme dupa" - inaczej nie
pokazałby się w themowni. Jako że było ich masa więc zrobiłem szybko za
pomocą dira i replace cmd, ale okazało się że "addtheme" przy okazji
wyskakuje z tego cmd. :/ Mogłem więc dalej dodać max jednego za jednym
razem. Zmieniłem więc szybko addtheme na detach addtheme i tak wykonałem
od razu to zadanie, tylko bałem się czy naraz te taski nie pozabijają się
o dostęp do jednego pliku, znaczy się czy ktoś pomyślał nadczymś typu
"flock()" tam, ale było okiej. A jak sobie tu radzić bardziej
inteligentnie? Da rady jakoś pobawić się w os2 w zmianę obsługi sygnałów?

Dzięki za odpowiedzi :))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564