Re: Neostrada w OS/2

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 21:34:09 MET

On Mon, 15 Dec 2003 16:28:01 +0100, KGB wrote:

> Musisz albo sypnac sakiewka, albo zapomniec o Neo+, albo zmienic system,

Chyba niekoniecznie, neo z eth przecież chyba istnieje (mój znjomy na
usilną prośbę umotywowaną nieobsługiwaniem USB przez jego system
otrzymał takowy z TPSA)

> bo OS/2 nie obsluguje tak zacnego wynalazku jak USB.

Nie mam OS/2 (w szafie kurzy się ecs z obsługą USB) ale o ile pamiętam
początkowe sterowniki do USB były free

> Nie przystaje on
> juz do dzisiejszych czasow niestety...

powiem tak: do OS/2 nie wrócę bo nie mam na to czasu... ale system sam z
siebie jakoś muzealny mie się nie wydaje a do ideologii WPS to systemom
przystającym do dzisiejszych czasów oj daleko, daleko...

> Ciekawi mnie jeszcze .....
> .......stosunek najwiekszych przeciwnikow tego interfejsu
> "Czemu zwisa podczas startu..."

dziwisz się frustracji gdy komuś "zwisa podczas startu" :)

> Centronics, polaczenia szeregowe sa juz wyjatkowo martwe...

ale łatwiej je wyprowadzić "ze zwisu" ..

> Mialem po prostu racje :-)

to zależy od tego jaki model połączenia kogoś zadawala

> pozdr.
> r.

Pozdr.
Wojtek