Re: Neostrada w OS/2

Autor: KGB (kgb_at_niepodam.spamerom.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 16:28:01 MET

Miklewicz Marek wrote:
> no wlasnie koszty, z trudem udalo mi sie rodzicow przekonac by na neo+ sie
> zgodzili wiec o routerze moge zapomniec

Musisz albo sypnac sakiewka, albo zapomniec o Neo+, albo zmienic system,
bo OS/2 nie obsluguje tak zacnego wynalazku jak USB. Nie przystaje on
juz do dzisiejszych czasow niestety...

PS.
Ciekawi mnie jeszcze - jako poklosie duzej rozmowy w sprawie USB -
stosunek najwiekszych przeciwnikow tego interfejsu. A tematy pt.: "Czemu
zwisa podczas startu..." oraz biezacy chyba uswiadamiaja wreszcie, ze to
podstawowy i niezbedny rodzaj miedzymordzia we wspolczesnym komputerze.

Centronics, polaczenia szeregowe sa juz wyjatkowo martwe...

Mialem po prostu racje :-)

pozdr.
r.