Re: Neostrada w OS/2

Autor: KGB (kgb_at_niepodam.spamerom.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 08:29:37 MET

Wojtek wrote:
> Chyba niekoniecznie, neo z eth przecież chyba istnieje (mój znjomy na
> usilną prośbę umotywowaną nieobsługiwaniem USB przez jego system
> otrzymał takowy z TPSA)

No jesli maja w swoich zapasach to pewnie dadza, ale watpie zeby ich
magazyny byly wypelnione tym po brzegi. Od dluzszego czasu oferuja tylko
usb, zreszta zamawiajac neo przez telefon od razu pada pytanie czy
komputer jest wyposazony w usb...

> Nie mam OS/2 (w szafie kurzy się ecs z obsługą USB) ale o ile pamiętam
> początkowe sterowniki do USB były free

Nie byly za darmo. Dostepne byly w ramach Software Choice za gruba kase.

> system sam z
> siebie jakoś muzealny mie się nie wydaje a do ideologii WPS to systemom
> przystającym do dzisiejszych czasów oj daleko, daleko...

Nie widze tu nic nadzwyczajnego jak na dzisiejsze czasy ale to przedmiot
na zupelnie inna rozmowe.

> dziwisz się frustracji gdy komuś "zwisa podczas startu" :)

Rozumiem, ze to bardzo przykra sprawa.

> ale łatwiej je wyprowadzić "ze zwisu" ..

Mnie tam sie nic przez usb nie zawiesza. Pare razy bylem swiadkiem
zawieszenia drukarki hp 3325 ale to tani i tandetny model.

> to zależy od tego jaki model połączenia kogoś zadawala

Mnie najtanszy i najpopularniejszy.

pozdr.
r.