Re: Czemu zwisa podczas startu eCS ?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 15:43:36 MET

"Witek" <neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> na czysto eCS i ciągle jest ten sam problem. W Biosie jest opcja pod tytułem
> modem na 3 irq ale czy to się może odnosić do winmodemu na pci ??? Próbowałem
> też przydzielać irq na każdy slot osobno nic nie dało.

Hmmm, sam wsadzałem kontroler usb 2.0 i nie miałem z nim problemu. Modem
miałem kiedyś dawno dawno temu - ale to był sprzętowy modem.
Może ustaw że sam kontrolujesz zasoby i poprzestawiaj te które ma modem
czy muzyka, czy cokolwiek na ise, wtedy urządzenia beda musialy sobie
wsziasc inne.

Dziwny masz strasznie problem i szukałbym tu raczej go w sprzecie a nie w
systemie. Oes piszczy pierwszy, ale jak nie piszczy pracuje się na nim
świetnie i nie wiesza się z byle powodu.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564