Re: Czemu zwisa podczas startu eCS ?

Autor: Witek (neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 14:59:59 MET

> "Witek" <neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Nic z tych. To coś innego, może w advanced setep, nie pamiętam dokładnie,
> przejdź przez cały bios i ustaw wszystko na odwrót, może wtedy wystartuje.
>
> poza tym to wygląda mi na objawy że coś jest przetaktowane zdeka? Nie
> zmieniałeś nic?

Nic nie jest przetaktowane. A problemy zaczęły się po wepchaniu w slot
kontrolera usb wtedy zniknął dzwięk. Nie mam juz tego kontrolera ale wszystko
poszło sie ... Przedtem wszystko działało super. Teraz wywala się w momęcie gdy
ma się ładować pmshell.exe a piszczy przy smstart.exe. Po odłączeniu modemu
wszystko startuje normalnie. Ale przedtem wszystko działało OK. Zainstalowałem
na czysto eCS i ciągle jest ten sam problem. W Biosie jest opcja pod tytułem
modem na 3 irq ale czy to się może odnosić do winmodemu na pci ??? Próbowałem
też przydzielać irq na każdy slot osobno nic nie dało.