Re: Czemu zwisa podczas startu eCS ?

Autor: Witek (neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 17:09:57 MET

> "Witek" <neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl> nakombinował(a) coś takiego:
Próbowałem

> Hmmm, sam wsadzałem kontroler usb 2.0 i nie miałem z nim problemu. Modem
> miałem kiedyś dawno dawno temu - ale to był sprzętowy modem.
> Może ustaw że sam kontrolujesz zasoby i poprzestawiaj te które ma modem
> czy muzyka, czy cokolwiek na ise, wtedy urządzenia beda musialy sobie
> wsziasc inne.
>
> Dziwny masz strasznie problem i szukałbym tu raczej go w sprzecie a nie w
> systemie. Oes piszczy pierwszy, ale jak nie piszczy pracuje się na nim
> świetnie i nie wiesza się z byle powodu.
>
> --
Tak tylko jak poustawiać ręcznie przerwania ??? Ustawiałem ręcznie dla pci1 i
pci2 modemowi i dzwiękówce raz 9 i 10 a raz 10 i 11 i nic to nie dało. W tym
dziale jest też wiersz pod tytułem modem jest tam ustawione 3 przerwanie. Na
jakich przerwaniach ustawiać najlepiej graty żeby nie było problemów pod eCS.
Wiem że to raczej sprzęt bo jak odłącze modem to eCS startuje. Przed wyjściem
do pracy teraz już jestem w pracy :))) wyjąłem wszystkie karty z pci i
zostawiłem sam modem i to samo :( chyba się rozpłaczę auuuuuuuuuuuuuuu :)))))))
Czemu akurat pod eCS są takie problemy. A wczoraj rano jeszcze wszystko było
OK :( Kontroler był zwykły pod USB 1.1. Te opcje o których piszecie w innych
newsach są u mnie powyłączane.
Pozdrawiam