Re: Czemu zwisa podczas startu eCS ?

Autor: Witek (neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 15:11:17 MET

> Może coś przegapiłem na początku, ale czy problemy zaczęły się po
zainstalowaniu USB ?
> Jaka płyta główna (chipset) ? U mnie na chipsecie AMD coś tam po załadowaniu
sterowników
> USB jest piękny TRAP, na szczęście nie używam USB, więc nie problem.

Prawdę mówiąc to pod eCS też nie potrzebuję usb ale pod innym systemem
bynajmniej nie pod win :))) Ja zainstalowałem kontroler na pci z usb i wtedy eCS
się posypał. Nawet go chyba sam skonfigurował ale dzwięk umarł. Ja mam BX intela
i celerona. Do puki nie zainstaluję sterowników winmodemu lucenta wszystko
startuje i działa OK. Przedtem ten sterownik działał absolutnie doskonale z
2003. Teraz przy uruchamianiu krokowym wywala się między smstart.exe a
pmshell.exe przy którym staje. Po odłączeniu modemu system startuje. Widzę że
chyba się to wszystko posypało. Szkoda. Ale pod innymi systemami wszystko działa
ok :(

Pozdrawiam