Re: Czemu zwisa podczas startu eCS ?

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 15:21:33 MET

On Wed, 10 Dec 2003 15:17:36 +0100 (MET), Witek wrote:

>Prawdę mówiąc to pod eCS też nie potrzebuję usb ale pod innym systemem
>bynajmniej nie pod win :))) Ja zainstalowałem kontroler na pci z usb i wtedy eCS
>się posypał. Nawet go chyba sam skonfigurował ale dzwięk umarł. Ja mam BX intela
>i celerona. Do puki nie zainstaluję sterowników winmodemu lucenta wszystko
>startuje i działa OK. Przedtem ten sterownik działał absolutnie doskonale z
>2003. Teraz przy uruchamianiu krokowym wywala się między smstart.exe a
>pmshell.exe przy którym staje. Po odłączeniu modemu system startuje. Widzę że
> [...]

A czy ta płyta nie miała na pokładzie własnego kontrolera USB ? O ile się nie mylę
to BX to załatwiał. Zazwyczaj tylko nie było kabelka ze śledziem. Jeżeli tak, to powinna
być w BIOS-ie możliwość wyłączenia go.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20