Re: APMowy shutdown

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 30 Nov 2003 - 02:00:37 MET

On Thu, 27 Nov 2003 23:02:41 +0100 (MET), Ninik wrote:

>lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
>takiego:
>
>Hmmm, może jedynie nie masz opcji odpowiednich w tym okienku.. A zaszalej
>i wejdź do ustawień i kliknij na power.. Potem właściwości i zobacz co tam
>masz ustawione. Na koniec idź na całego i kliknij prawym przyciskiem na
>ikonce i wybierz "power off", to mi zawsze działało hehe ;) nawet na k6/2

DZiala power off... Ale ja che, zbey mi sie po XWorkplacowym shutdownie (jak
wyswietla, ze moge wylaczyc lub nacisnac ctrl-alt-del) sam wylaczal...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
UpTimeMessage
Emergency mail: lewhoo_at_fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl