Re: Problem z Lucentem eComS

Autor: Witek (neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 21:42:10 MET

> Różnie to bywa z przerwaniami tu. JA mam tak z ess'em pod jednym kompem -
> zapętla się z muzyką, no ale nie mam czasu za bardzo tym się zająć. A
> trzeba pobawić się zmienianiem kart w kompie pewnie.

> A na czym jest ta karta? Znaczy na jakim chipie? Moja to zwykłe BT8x8

No i pupa zafiksowałem fixem 3 i cinema nie chce działać, okienko się otwiera a
potem nagle gaśnie. W ogóle ten fix był dziwny niektóre pliki chciał zmieniać na
starsze wersje (data), nie pozwoliłem żeby zmieniał na starsze. I ciekawostka
FIX zmienia eCS spowrotem w OS/2 :))) w każdym razie przy powitalnym
prostokońciku i eComcenter jest spowrotem OS/2 :))) i teraz znowu nie mam eCS
:))))))))))))) Ciekawi mnie czemu eCS jest sprzedawana nie na tłoczonych
płytach. Czyżby każda sztuka miała swój unikalny klucz i nazwę usera ??? Jeśli
tak to niezłe zabezpieczenie :)

Tak mam BT8x8 philipsa.