Re: Problem z Lucentem eComS

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 17:04:28 MET

nero_at_legnica.dialog.net.pl nakombinował(a) coś takiego:
> Więc mój live zamista odtwarzać dzwięk po ludzku odtwarzał tylko pierwszą
> sekundę w kółko zapętloną non stop. Po wyłączeniu odtwarzacza pętliło się
> dalej. Nie dało się tego wyłączyć. Można było włączyć kilka dzwięków naraz i
> wszystkie się razem pętliły (systemowe też), czysta shizofrenia. W życiu
> czegoś takiego nie widziałem ;))) nie słyszałem. Odłączyłem rtl-a i jakoś to
> działa. Pod Warpem miałem ten sam sterownik audio i nie było problemów.

Różnie to bywa z przerwaniami tu. JA mam tak z ess'em pod jednym kompem -
zapętla się z muzyką, no ale nie mam czasu za bardzo tym się zająć. A
trzeba pobawić się zmienianiem kart w kompie pewnie.

> Tak karta TV i program który jest na CD2. Może Cinema ma problem z tym
> modelem.

A na czym jest ta karta? Znaczy na jakim chipie? Moja to zwykłe BT8x8

> Ale ogólnie rzecz biorąc, po mimo problemów zostanę chyba przy eCS.
> Zagłębiając się kilka lat temu w warpa miałem nie mniej problemów :)))

Przywyczajenie to druga natura człowieka ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564