Re: Problem z Lucentem eComS

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 08:51:13 MET

"Witek" <neroWYTNIJTO_at_legnica.dialog.net.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> No i pupa zafiksowałem fixem 3 i cinema nie chce działać, okienko się otwiera
> a potem nagle gaśnie. W ogóle ten fix był dziwny niektóre pliki chciał
> zmieniać na starsze wersje (data), nie pozwoliłem żeby zmieniał na starsze.

Ja bym nie ryzykował nawet zostawienie nowszych :) Jak fix to fix.

> I ciekawostka FIX zmienia eCS spowrotem w OS/2 :))) w każdym razie przy
> powitalnym prostokońciku i eComcenter jest spowrotem OS/2 :)))
> i teraz znowu nie mam eCS :)))))))))))))

A ja mam na zmianę, raz os/2 raz eCS ;) Sam się raz zastanawiałem dlaczego
tak.. ;)

> Ciekawi mnie czemu eCS jest sprzedawana nie na tłoczonych płytach. Czyżby
> każda sztuka miała swój unikalny klucz i nazwę usera ???

Może tak mało userów? ;)

> Jeśli tak to niezłe zabezpieczenie :)
> Tak mam BT8x8 philipsa.

A próbowałeś sterownik BT8x8? Razem z dołączonym softem łądnie się spisuje
u mnie :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564