Re: Problem z Lucentem eComS

Autor: nero_at_legnica.dialog.net.pl
Data: Thu 27 Nov 2003 - 08:43:58 MET

> Pewnie poszło im o irq lub dma ;)

Więc mój live zamista odtwarzać dzwięk po ludzku odtwarzał tylko pierwszą
sekundę w kółko zapętloną non stop. Po wyłączeniu odtwarzacza pętliło się dalej.
Nie dało się tego wyłączyć. Można było włączyć kilka dzwięków naraz i wszystkie
się razem pętliły (systemowe też), czysta shizofrenia. W życiu czegoś takiego
nie widziałem ;))) nie słyszałem. Odłączyłem rtl-a i jakoś to działa. Pod Warpem
miałem ten sam sterownik audio i nie było problemów.

> Chodzi o kartę TV i program? O ile pamiętam u mnie było w porządku, znaczy
> się karta TV działa ładnie, tylko nie mam aktualnie do czego ją podłączyć.
> ;)

Tak karta TV i program który jest na CD2. Może Cinema ma problem z tym modelem.

Ale ogólnie rzecz biorąc, po mimo problemów zostanę chyba przy eCS. Zagłębiając
się kilka lat temu w warpa miałem nie mniej problemów :)))

Pozdrawiam Witek