Re: Pad JFS - ratunku!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 14:23:26 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> Może mu brakuje pamięci, żeby sprawdzić? Ja taki numer miałem z
> dyskiem HPFS na którym siedzi serwer news i było pareset tysięcy
> plików. Jak się przy boocie sprawdzał, to chkdsk wysiadał. Musiałem
> zrobic tak, że jest wywalony z autocheck, a dopiero po starcie systemu
> z autostartu leci chkdsk.

podobnie ja mialem z partycja HPFS 20GB. sprawdzalem juz po odpaleniu
osa. tzn. zrobilem sobie prostacki skrypcik w rexxie, ktory probowal
wyswietlic pewien plik ktory stale tam trzymalem. jak sie nie udalo,
to chkdsk szedl w ruch. operacje przeprowadzalem automatycznie
20 sekund po starcie systemu, bo po drodze jeszcze kilka procesow
wstawalo.

znik.