Re: out of topic: zalety usb

Autor: KGB (rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 16:26:30 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> nie zapomnialem. nie chcialem sie powtarzac po innych.
> ale skoro chcesz..... LPT i RS232 jeszcze dlugo przezyje. oj dlugo,
> chocby ze wzgledu na bardzo dobra kompatybilnosc wstecz.

Mowiles ze RS i centronix powroca do komputerow. To tak gwoli przypomnienia.

> w MM duzy wybor komputerow? kilka standardowych konfigow i juz.

W najblizszym mnie jest conajmniej 20 modeli wiec wybor jest duzy.

> albo
> bierzesz zestaw taki jaki jest, albo spadaj. a ja mam jakies
> szczegolne zyczenie, typu duzo wiekszy dysk. MM i sALONY
> przez male s (mialo byd duze:) tego mi nie zapewnia.

Jak kupujesz samochod to tez tak wybrzydzasz? Zyczysz sobie np. drewna
przy seicento u producenta? Pozatym jak masz tak sprecyzowane wymagania
to zajrzyj do profesjonalnego sklepu...

> jakie kilka dni? w jakim sklepie bym nie byl, to czas skladania
> to byla doba.

Doba to bardzo duzo.

> chyba ze mialem szczegolne zyczenie co do czesci,
> ktore dopiero trzeba bylo sprowadzic.

Otoz wlasnie.

> przy obecnym porownaniu cen raczej watpie.

To zobaczysz :-)

> oj nie tylko. rozkrecales kiedys markowca?

To nie ma nic wspolnego z tym watkiem ale tak, mam w pracy.

> ja w robocie tego
> mam od groma. i widze ze wcale nie sa lepsze od dobrych
> skladakow ktore maja porownywalna cene. w robocie weszly
> markowce tylko z jednego powodu. po prostu jak byly
> skladaki, to wodzowie wymuszali kupno zawsze najtanszych,
> co odbijalo sie na ich awaryjnosci.

Znaczy skladaki sa bardziej awaryjne? Wiecej mi nic nie potrzeba bo sam
to potwierdziles.

> wiecej zalet markowcow
> nie znam.

Mi wystarczy ta jedna.

> jesli zas chodzi o zakup kompa ktory ma pelnic role
> serwera pomocniczego, praktycznie zawsze jest to .... skladak.
> mam nadzieje ze nie musze tlumaczyc czemu :)

No tak, radzi sobie dobrze z 1 zadaniem. OK.

> co ty gadasz? iso9001 dotyczy organizacji pracy firmy i systemu
> kontroli.

ISO 9001 to system zarzadzania jakoscia. JAKOŚCIĄ. Co to daje firmie
mozesz sobie znalezc w Internecie.

> iso9001 rownie dobrze oznaczac tyle, ze wszystkie
> egzemplarze danego rodzaju produktu sa w identyczny sposob
> spartolone :)))))

Nie jest to raczej mozliwe. Pozatym jesli by cos takiego wystapilo to
firmamnie o tym poinformuje (chocby przez prase jak ostatnio Philips ze
swoimi swietlowkami) i wymieni na pozbawiony wady model lub zwroci kase.

> tzn. jak ukradna to zdalnie przez pol miasta? :))))

Nie, bo ma zasieg do 10 metrow i moge w kazdej chwili zazadac / zmienic
typ autoryzacji itp. Nie wiedziales prawda?

pozdr.
r.