Re: out of topic: zalety usb

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 15:34:24 MET

KGB wrote:

> Tu zapomniales o odpowiedzi :-)

nie zapomnialem. nie chcialem sie powtarzac po innych.
ale skoro chcesz..... LPT i RS232 jeszcze dlugo przezyje. oj dlugo,
chocby ze wzgledu na bardzo dobra kompatybilnosc wstecz.

> Wiesz, na swiecie tego typu sklepy, albo salony (przez duze S) sprzedaja
> gros sprzeu i mozna powiedziec ze sa wyznacznikami.

bronisz MM ? nie wiersze :)

> Pozatym maja jedna
> ogromna zalete. Duzy wybor a komputer bierzesz i masz.

w MM duzy wybor komputerow? kilka standardowych konfigow i juz. albo
bierzesz zestaw taki jaki jest, albo spadaj. a ja mam jakies
szczegolne zyczenie, typu duzo wiekszy dysk. MM i sALONY
przez male s (mialo byd duze:) tego mi nie zapewnia.

> U Zenka musi
> minac kilka dni zanim posklada blache do kupy. To tez sie liczy,

jakie kilka dni? w jakim sklepie bym nie byl, to czas skladania
to byla doba. chyba ze mialem szczegolne zyczenie co do czesci,
ktore dopiero trzeba bylo sprowadzic.

> dlatego
> rola np.: MM bedzie rosnac w sprzedazy zestawow komputerowych kosztem
> takich niewielkich sklepikow.

przy obecnym porownaniu cen raczej watpie.

> NO tu by mozna bylo podyskutowac ale niech ci bedzie.

:)

> To tylko u nas tak jest, niestety.

oj nie tylko. rozkrecales kiedys markowca? ja w robocie tego
mam od groma. i widze ze wcale nie sa lepsze od dobrych
skladakow ktore maja porownywalna cene. w robocie weszly
markowce tylko z jednego powodu. po prostu jak byly
skladaki, to wodzowie wymuszali kupno zawsze najtanszych,
co odbijalo sie na ich awaryjnosci. wiecej zalet markowcow
nie znam.
jesli zas chodzi o zakup kompa ktory ma pelnic role
serwera pomocniczego, praktycznie zawsze jest to .... skladak.
mam nadzieje ze nie musze tlumaczyc czemu :)

> No ale bys nie mial konfliktow z przerwaniami, pewnie nie kopnie cie
> prad, a jak masz troche kasy to moze i jakis standard wykonania
> dostaniesz (ISO9001 czy cus)...

co ty gadasz? iso9001 dotyczy organizacji pracy firmy i systemu
kontroli. iso9001 rownie dobrze oznaczac tyle, ze wszystkie
egzemplarze danego rodzaju produktu sa w identyczny sposob
spartolone :)))))

> No, fajnie sie wysyla smsy przez BT nawet wtedy gdy niewiadomo gdzie
> jest telefon. ;-)

tzn. jak ukradna to zdalnie przez pol miasta? :))))

znik.