Re: Problem z Lucentem eComS

Autor: Witek (nero_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 09:12:43 MET

Dziękuję za odpowiedź.

Co do Live to był jednak chyba jakiś problem z sieciówką.

> 1. Modem - eCS standardowo instaluje sterowniki SIO zamaist COM.
> Zamień w CONFIG.SYS.

Ale ja mam winmodem który jest w stanie działać tylko z tym sterownikiem
lucenta. Ale jak to zmienić w configu. Którą linijkę i jak ? Po instalacji
samego eCS nie mam modemu w panelu hardware. Po instalacji wspomnianych
sterowników modem się w nim pokazuje ale nie chce działać, tak jak opisałem.
Program testujący modem też nie jest w stanie z nim się porozumieć. Dlatego
proszę o wskazówkę jak zmienić ustawienia co wpisać do configa. I czy SIO będzie
w stanie obsłużyć winmodem ?

> 4. To co jest na płytach, to nie jest wersja zafiksowana. Po zalogowaniu się
na ecomstation.com
> zainteresuj się natrzędziem pt. eCSMT. To taki aplikator do fiksów, który je
automatycznie ściąga,
> instaluje, zarządza nimi i.t.d.

eCSMT od razu się zainteresowałem ale nie mam netu :( I musiał bym to ściagnąć
(dobrze że mam kika systemów :))) w postaci plików. I nie wiem czy ma sens
fixowanie. A może by się coś poprawiło po zafiksowaniu.

Pozdrawiam

Witek