Re: Problem z Lucentem eComS

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 21:06:40 MET

On Tue, 25 Nov 2003 19:46:21 +0100 (MET), Witek wrote:

>Dzień dobry
>
>Od 24 godzin jestem wreszcie posiadaczem eComStation 1.1. Do tej pory biegałem
>sobie na OS/2 Warp 4, i wszystko było super. Kupując eComS myślałem ze będzie

<wielkie ciach>

1. Modem - eCS standardowo instaluje sterowniki SIO zamaist COM.
Zamień w CONFIG.SYS.

2. Mam SB Live pod eCS i nie mam żadnych problemów. Stawiam na jakiś konflikt
przerwań. Pomimo, że PCI przewiduje ich współdzielnie staram się tego unikać.

3. Gdzie jest program do obsługi kamer nie wiem - nie mam kamery ani cyfraka.

4. To co jest na płytach, to nie jest wersja zafiksowana. Po zalogowaniu się na ecomstation.com
zainteresuj się natrzędziem pt. eCSMT. To taki aplikator do fiksów, który je automatycznie ściąga,
instaluje, zarządza nimi i.t.d.

Leszek KUBRAK
info_at_infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932