Re: Problem z Lucentem eComS

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 10:49:40 MET

On Wed, 26 Nov 2003 09:17:21 +0100 (MET), Witek wrote:

>Dziękuję za odpowiedź.
>
>Co do Live to był jednak chyba jakiś problem z sieciówką.

>Ale ja mam winmodem który jest w stanie działać tylko z tym sterownikiem
>lucenta. Ale jak to zmienić w configu. Którą linijkę i jak ? Po instalacji
>samego eCS nie mam modemu w panelu hardware. Po instalacji wspomnianych
>sterowników modem się w nim pokazuje ale nie chce działać, tak jak opisałem.
>Program testujący modem też nie jest w stanie z nim się porozumieć. Dlatego
>proszę o wskazówkę jak zmienić ustawienia co wpisać do configa. I czy SIO będzie
> [...]

Właśnie na tym polega problem, że SIO nie obsługuje Winmodemów.
Musisz wywalić wszystkie linijki zawierające w sobie SIO, a odblokować lub dopisać :

DEVICE=C:\OS2\BOOT\COM.SYS
DEVICE=C:\OS2\MDOS\VCOM.SYS

>na ecomstation.com
>automatycznie ściąga,
>
>eCSMT od razu się zainteresowałem ale nie mam netu :( I musiał bym to ściagnąć
>(dobrze że mam kika systemów :))) w postaci plików. I nie wiem czy ma sens
>fixowanie. A może by się coś poprawiło po zafiksowaniu.

W fiksach 3 i4 było parę ciekawych rzeczy, warto. 4 jest chwilowo wstrzymana,
ludzie zgłaszali dziwne problemy po jego zainstalowaniu. U mnie na dwóch
maszynkach działa bezproblemowo.

Leszek KUBRAK
info_at_infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932