Problem z Lucentem eComS

Autor: Witek (nero_at_legnica.dialog.net.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 19:44:08 MET

Dzień dobry

Od 24 godzin jestem wreszcie posiadaczem eComStation 1.1. Do tej pory biegałem
sobie na OS/2 Warp 4, i wszystko było super. Kupując eComS myślałem ze będzie
jeszcze bardziej super a przy okazji nowocześniej, ale okazało się że jest pełno
problemów których przy warp 4 nie było :( Za Chiny ludowe nie mogę skonfigurować
internetu. Mam winmodem Darca z Lucentem i pod Warp 4 bez problemu chodził ze
sterownikami dla lucenta. A w eComS zarówno z tymi najnowszymi z CD2 jak i
starszymi nie chce działać. Po identycznym skonfigurowaniu dialera IBM w taki
sam sposób jak pod Warp4 gdy wybiorę com1 lub com2 zaczyna cos tam robić ale
modem sie nawet nie odzywa a jak wybiorę com3 lub com4 nawet nie zaczyna
wczytywać skryptu tylko wywala fairlue error ... czy coś takiego. Moze ktoś wie
gdzie moze być problem. Bym był wdzięczny niezmiernie za pomoc. Co to moze być
że mój SB Live zachowuje się jak by miał schizofrenię pod eComS, po uruchomieniu
jakiegoś dzwięku zamiast się playować zapetla tylko pierwszą sekundę i tak w
kółko, nawet po wyłączeniu odtwarzacza zapetlony dzwięk odtwarza się dalej nie
można tego wyłaczyć. Można uruchomić kilka naraz .... :( Po odłączeniu karty
sieciowej i ponownej instalacji sterowników problem niby zniknął ale nie wiem
jak będzie jak znowu będę instalował eComS, co to mogło być. Pod Warp4 nie było
takiego problemu. Takich problemów jest jeszcze więcej ale tych dwóch
najbardziej nie rozumię i proszę o pomoc.
Czy ktoś wie gdzie znaleźć na www.ecomstation.com, w downloadzie program do
obsługi aparatów cyfrowych i kamer. Na rosyjskiej stronie ecomstation kiedyś o
nim pisali i mówili ze mogą go pobrać zarejestrowani użytkownicy eComS. Jestem
zarejestrowany i po zalogowaniu widzę tylko twój download z jakąś tam
zawartością ale tego programu nie ma. Jak można się dobrać do reszty plików. I
jak to jest z fixami dla eComS. Widzę że płytki które kupiłem w Mensys nie są
tłoczone czyli tak jakby otrzymuję najnowszą wersję z przed godziny już
zafixowaną, czy tak jest ? Jeśli nie to czy można fixować narzędziami dla
warpa4, jak nie to jakie pliki trzeba pobrać z www.ecomstation.com ?
To się napisałem, ale nie przypuszczałem że będzie tyle problemów. Fajnie że
jest więcej takich osowców/2 jak ja :)

Pozdrawiam

Witek