Re: out of topic: zalety usb

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 24 Nov 2003 - 14:19:42 MET

KGB wrote:

> Czyli zakladasz ze sprzet kupiony za ciezka kase bedzie mozna zastapic
> pecetem z wyzszej pulki? Wg mnie raczej nastawilbym sie na support
> producenta tego pierwotnego, drogiego sprzetu a nie na zakup peceta za
> 2000 zl czy nawet 5 tys... A jezeli rzeczywiscie jest potrzebny nowy
> komputer to za cene kilku (/nastu) tys. dolarow spokojnie wmontuja
> takie wejscie jakie sie klientowi podoba. Ale z ogolnodostepnoscia tego
> bym raczej nie pomylil.

zdaje sie ze historia zatoczyla kolo. znowu do pecetow trzeba bedzie
montowac na kartach kontroler do RS i Centronics, tak jak to bylo
w XT i AT :) tam nawet kontroler dyskow byl na karcie. tak tak,
nawet kontroler flopa.

znik.

ps: porownalem ceny kompow w MM i skladakow w sklepie, zeby miec
porownanie, doliczylem jakas winde oem. skladany wyszedl mi mimo
wszystko taniej, i to calkiem markowych podzespolach.
no..... obudowa jest firmy noname :)))))))))))))