Re: out of topic: zalety usb

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 12:06:15 MET

On Sun, 23 Nov 2003 11:45:53 +0100 (MET), Bartosz Tomasik wrote:

>[...]
>
>1. Rzutnik EPSON EMP-715
>2. Komputer z PCMcia (byc moze da sie tez inaczej ale nie wnikalem)
>2. Przygotowywujesz prezentacje w programie dolaczonym do rzutnika (lub
>dowolnym innym), nagrywasz ja pcmcie
>3. Bierzesz na prezentacje ze soba sam rzutnik i sterujesz pilotem... nie
>potrzebujesz telefonow/usb'ow/bluetoothow...

No ale wtedy nie oczarowałby szefa, jaki to jest nowoczesny.

Jest to mój ostatni post w tej dyskusji, bo nie widzę jej sensu.

Pytania typu "co jest lepsze" zawsze traktuję z wielką rezerwą, ponieważ bez
dokłądnego określenia celu takie pytanie nie ma najmniejszego sensu.
Prowadzi tylko do zazwyczaj bezsensownej dyskusji "o wyższości świąt
Wilkiejnocy nad świętami Bożego Narodzenia".
Panowie, dotyczy wszystkich zażartych uczestników tej dyskusji,
raczcie przyjąć do wiadomości, że Wasi adwersarze mają inną definicję
pojęć lepszy, zalety, wady i próbują Was do swojej definicji przekonać.
A te pojęcia z natury są subiektywne.

To tyle, pa pa...

Leszek KUBRAK
info_at_infokub.com.pl