Re: out of topic: zalety usb

Autor: Bartosz Tomasik (bart2_at_asua.NOSPAM.org.REMOVE.pl)
Data: Sun 23 Nov 2003 - 11:08:31 MET

Użytkownik "KGB" <rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl> napisał w wiadomości

> Nie nie sa, bo juz one nie dzialaja. Niech to do Ciebie dotrze.

5letnia Yamaha na SCSI (u kumpla) owszem wolno, ale jest nie do zdarcia po
prostu... oczywiscie powinien pewnie ja wyrzucic skoro moze wydac pol swojej
pensji na nowa nagrywarke na IDE?

Może

> Tak, tak... Bo facio co ma malenka kafejke kupi se router albo sbs-a za
> 23 tys.... Nie rozsmieszaj mnie.

No wlasnie chyba odkrylem w czym problem, zarabiasz kupe kasy i musisz
koniecznie byc na topie, jak kupujesz samochod to od razu limuzyne, a jak
kompa to na pewno z USB a bez stacji dyskow - jesli przez przypadek ktos do
Ciebie przyjdzie z dyskietkami to mu powiesz "sorry winetou - kup sobie
pendrive'a", no chyba ze to beda bardzo wazne dane.. ale wtedy pewnie kupisz
innego kompa, tylko po to zeby nie wkladac tego ochydnego przezytku jakim
jest stacja dyskietek do swojego....

Otoz, po pierwsze zyjemy w polsce i nie wszysc zarabiaja kokosy (patrz tekst
na temat nagrywarki, chyba ze uwazasz ze jak ktos malo zarabia to juz nie ma
prawa miec kompa?)

Po drugie: wyobraz sobie ze nie wszyscy usza miec CISCO ;> ruter sprzetowy
mozna kupic juz od ~200zl... ja radiowego d-linka (614+) kupilem za ~700zl.
Inne opcje? Pentium I, z dwoma sieciowkami, stacja dyskietek (tak tak, nie
USB ;>) i ew jakims dyskiem.. stawiamy na to jedno-_dyskietkowe_ freesco,
cena calosci ponizej 200zl. Cos z wyzszej polki? IBM RS/6000 B50 7046 cena
~4200zl (btw tez nie ma USB ;))

> Mylisz sie znowu. Problemy byly w win 95, w win98 nie ma zadnego
> problemu z USB. Nawet Win95OSR2 wspiera USB.

no wlasnie problemy z 98 sa... chodzi o to, ze jak do XP wlozysz pendrive'a
to go od razu obsluzy, a jak do 98 to Ci sie bedzie darlo o sterowniki,
ktore notabene nie sa w systemie tylko musisz zgrac z... uwaga! dyskietek!

> No, szefem marketingu bys nie zostal. Wystarczy sesnownie wytlumaczyc.

no tak to mozna wiele rzeczy wytlumaczyc :>

>[...]
>dla specjalistow to nie ma sprawy ale nikt, lacznie z toba nie mial na
> mysli takich urzadzen wtedy kiedy rozpoczynaliscie ten watek. USB jest
> tanie i wygodne ale sie do tego nie przynasz bo by korona ci spadla.
>[...]

USB jest wygodne ale juz nie tanie!

cena 1 cdrw 5zl cena pendrive'a 256Mb: Kingston ~305zl, Siemens: ~500zl. mow
co chcesz, ale to jest roznica.

Teraz kolejna akcja sprzed miesiaca: chcialem koledze dac materialy wlasnie
na pendrivie... odbilem sie, bo nie wkompilowal w kernel modulu do USB "po
co mi modul, skoro nie mam nic na USB? zeby wisial? jak nie musze czegos
miec to nie wkompilowywuje, zawsze to jedna potencjalna dziura w systemie
mnie" koniec rozmowy. nagrywarke oczywiscie ma, i cdrw przeszlo bez bolu...

no i jeszcze jedno: masz swoje argumenty i jak widac swoj swia, my swoje...
chyba pora zakonczyc dyskusje...

pozdrawiam i EOT

Ihsahn