Re: out of topic: zalety usb

Autor: KGB (rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 23:49:42 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Nie ja dodkonywalem wyliczen, ale z jakiegos powodu satnelo na USB, mimo ze
> firewire byl rozwazany. Pwod moze byc dwojaki: USB jest lepiej oprogramowane niz
> firewire, firewire moze byc zdecydownie drozszy.

Gorzej oprogramowany? Co to znaczy? Dla systemu nie ma roznicy czy
wyslywa przez usb czy FW...

> Ogolnie USB znajdziesz teraz prawie wszedzie w kompie, a firewire nie...

Mozna sobie dokupic kartee za 150 zl. To nie fortuna, a zaoszczedzony
czas przeznaczyc na takie dyskusje jak np. ta. Czas trzeba szanowac, bo
czas to pieniadz.

> Znasz transfer na rownoleglym?

No wiec sam wiesz, jaka jest zaleta USB.

> I dziwnym jest to, ze zadna z tych kamerek prawie nie musi pracowac w takim trybie jak
> nasza... Dlaczego za wszelka cene probujesz przyrownac element z projektu
> NAUKOWEGO do zastosowan domowych?

Bo o projekcie naukowym wspomniales w poprzednim mailu. Dotychchczas
pytales o zalety USB ogolnie. Nie sformulowales pytania tak, zeby
odpowiadac o zastosowania profesjonalne. Zreszta w zastosowaniach
profesjonalnych USB rzadko kiedy sie uzywa bo sa inne, lepsze.

> Tia. Tak jak i dyskietek ;)

Jakies dinozaury pewnie tak. Tak samo jak dzis amigowcy uzywaja
dyskietek 800kB a na Atari ST powstaja lokalizacje programow mailowych.

> W tym tygodniu wmienilime swoje k6-2 - stary sprzet, ale nie muzealny... Zyjemy chyba
> w innych swiatach.

Staram sie ulatwiac sobie zycie, bo mam wiecej czasu dla siebie i
bliskich. Komputer i jego interfejsy to dla mnie tylko narzedzia, ktore
mi wiele ulatwiaja. Jesli nie bede mogl wydajnie pracowac na nim to go
po prostu zmienie na taki na ktorym bedzie mi latwiej. Dlatego tez
zrezygnowalem z OS/2. To juz bardzo przestarzaly system jak dla mnie.

pozdr.
r.