Re: out of topic: zalety usb

Autor: KGB (rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 23:32:24 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Moze byc. Ale za jaka cene. NAs wlasnie interesuje USB 2.0 ze wzgledu na transfer.

Jak stawiacie na transfer to kupcie sobie kamerke na firewire - 800
MB/sek...

> To nie byla standardowa, kupna kamerka, wiec... niewiele sie dowiesz.

A no wlasnie znow cos niestandardowego. Dziwi mnie to, ze nie podlaczono
jej do jakiegos rownoleglego skoro tak fajnie dzialala. A moze wlasnie
sterowniki byly jeszcze gorsze niz na USB? ;-D

> http://hep.fuw.edu.pl/~wrochna/pi/work/g16lx.htm
>
> i pewnie przeczytasz o tym wiecej niz ja ;)
>
> A swoja droga, to co dziwnego mowie? Ze niby dziwne jest to, ze drivery USB bywaja
> niedopracowane?

Tak jak kazde inne, jedne sa dopracowane inne niedopracowane. Dziwne
jest to ze kamerki usb jakiemozna dzis kupic w 90 % to USB, 9 % to
firewire a cala reszta interfejsow to 1 %.
Brzmi to jak spisek nimalze ;-)

> Mnie to nie dziwi - zgodnie z tym co mowisz, za 5 lat USB 2.0 na
> pewno bedzie mialo bardzo dobrze dopracowane drivery...

Za 5 lat to pewnie juz nikt nie bedzie uzywal USB2...

pozdr.
r.