Re: out of topic: zalety usb

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 23:27:11 MET

On Fri, 21 Nov 2003 23:00:47 +0100 (MET), KGB wrote:

>To znaczy pobierala prad z gniazdka ethernet czy co? Nie rozumiem. Czy
>miala interfejs USB, ethernet i zasilacz wlasny???? Co to za model?
>Pierwszy raz o czyms takim slysze.

Dzialala w trybie serwerowym, przez ethernet - mozna powiedziec, ze miala
wbudowany uklad z mini-serwerem... W zasadzie to identyko jak w USB - sczytujesz
dane z chipu CCD, a jak to robisz, to jest wlasnie zalatwiane przez "cos" i wyjscie... tutaj
wkladalo sie skretke i robilo to protokolem tcp/ip. do wersji usb jest napisany zdaje sie
oddzielny protokol, ale nie znam szczegolow.

>Sorry ale ethernet to moze byc nawet gigabitowy, usb 1,2 MB lub realnie
>kolo 300 (USB2)...

Moze byc. Ale za jaka cene. NAs wlasnie interesuje USB 2.0 ze wzgledu na transfer.

>A mozesz podeslac linka co to za komerka? Chcialbym poogladac. Co znaczy
>lepiej przetestowane? Gdyby Twoja opinia byla zgodna z prawda USb nie
>pojawilo by sie na rynku i nie zdobylo takiej dominacji jaka posiada
>obecnie. Za 5 lat komputery beda mialy tylko USB i Firewire. Do tego
>Wifi i Bluetootha bo taki jest trend. Bo tak jest wygodniej i lepiej.

To nie byla standardowa, kupna kamerka, wiec... niewiele sie dowiesz.

http://hep.fuw.edu.pl/~wrochna/pi/work/g16lx.htm

i pewnie przeczytasz o tym wiecej niz ja ;)

A swoja droga, to co dziwnego mowie? Ze niby dziwne jest to, ze drivery USB bywaja
niedopracowane? Mnie to nie dziwi - zgodnie z tym co mowisz, za 5 lat USB 2.0 na
pewno bedzie mialo bardzo dobrze dopracowane drivery...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
UpTimeMessage
Emergency mail: lewhoo_at_fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl