Re: out of topic: zalety usb

Autor: KGB (rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 22:43:09 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Musze stanac w obronie Leszka... Nie wiem jak klimat, ale szybko dosc podalem
> przyklad kamerki do badan naukowych... PRzyklad domowy to nie byl...

Hm, a wg mnie kamerka pracowala by tak samo zle jakby ja podpieto do
innego niz usb portu bo ewidentnie napisano zle sterownik lub nie
wspolgrala z oprogramowaniem. Chba nie powiesz, ze zle dzialala dlatego
ze byla na USB a nie na np. COM1?

> Mozesz, ale bardzo czesto dostajesz super markowy sprzet typu - proc 3.2 GHz, dysk:
> 10 GB...

Ale jezeli jest tam stary Dell to znaczy, ze nie bedzie problemu
sprowadzic Della z ostatniej serii. Problemem jest ciemnota
spoleczenstwa i chec wyboru wszystkiego co najtansze. Marka komuterowa
u nas niestety nie istnieje.

Oj mozna mozna...

pozdr.
r.