Re: out of topic: zalety usb

Autor: Bartosz Tomasik (bart2_at_asua.NOSPAM.org.REMOVE.pl)
Data: Sat 22 Nov 2003 - 14:11:09 MET

Uzytkownik "KGB" <rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl> napisal w wiadomosci

> Hm, a wg mnie kamerka pracowala by tak samo zle jakby ja podpieto do
> innego niz usb portu bo ewidentnie napisano zle sterownik lub nie
> wspolgrala z oprogramowaniem. Chba nie powiesz, ze zle dzialala dlatego
> ze byla na USB a nie na np. COM1?

ale na FireWire moglaby lepiej dzialac niz na USB 1 (z racji transferu
chociaz)
jak masz waskie gardlo to sterownikiem tego nie zalatasz

> Ale jezeli jest tam stary Dell to znaczy, ze nie bedzie problemu
> sprowadzic Della z ostatniej serii. Problemem jest ciemnota
> spoleczenstwa i chec wyboru wszystkiego co najtansze. Marka komuterowa
> u nas niestety nie istnieje.

Owszem ciemnota spoleczenstwa i fascynacja supermarketami (nie koniecznie
najtanszej oferty, a juz na pewno nie najlepszej)

Ihs