Re: out of topic: zalety usb

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 22:34:41 MET

On Fri, 21 Nov 2003 22:15:49 +0100 (MET), KGB wrote:

>Lewhoo zadal pytanie, ktorego klimat okreslilbym jako 'domowy'. Nie bylo
>mowy o wyspecjalizowanym sprzecie medycznym, poligraficznym czy jeszcze
>jakims innym. Zreszta kazdy kto zabieral glos w tej dyskusji podawal
>przyklady domowe.

Musze stanac w obronie Leszka... Nie wiem jak klimat, ale szybko dosc podalem
przyklad kamerki do badan naukowych... PRzyklad domowy to nie byl...

>Maja tez jedna zalete, ze moge kupic w nich komputer markowy, np.
>Toshibe, HP, Siemensa czy Apple'a. Tego nie ma w malych sklepach. Wiesz
>ile sklepow w Polsce sprzedaje desktopy IBM-a?

Mozesz, ale bardzo czesto dostajesz super markowy sprzet typu - proc 3.2 GHz, dysk:
10 GB... Ja uwazam, ze MM jest sklepem dla ludu, daleko mu do bycia sklepem
fachowym. Kupilem tam klawiature, bo faktycznie mialem wszystko w jednym miejscu i
chcialem je obejzec, gdyz w sieci ciezko bylo mi o pelny przeglad. Kupilem tez
przejsciowke ps/2->stara klawiatura 2 razy drozej niz gdzie indziej (wtyczek rj45 to
nigdy bym w mm nie kupil ;) ). Natomiast kupowac tam cokolwiek innego?

>Nie zawsze, poza ogolnie dostepna chaltura mozna kupic sprzet o jakim
>pisalem wyzej. A kupowanie u Zenek Garaż Corporation LTD Sp. zoo to juz
>tez nie moja specjalnosc (bez obrazy, wiem ze Ty tez tego nie to miales
>na mysli)...

W komisie dostaniesz i malucha i audi... Wole jednak takie audi kupic w salonie, ew.
komisie firmowym audi ;)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
UpTimeMessage
Emergency mail: lewhoo_at_fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl