Re: out of topic: zalety usb

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 19:25:07 MET

On Fri, 21 Nov 2003 19:15:44 +0100 (MET), KGB wrote:

>Chromatograf to nie jest zastosowanie domowe o ile dobrze kojarze, wiec
>podtrzynuje teze, ze ten 'interfejs' jest jak najbardziej zbedny w
>nowych komputerach (nie licze tu wysoce wyspecjalizowanych urzadzen).
>Pozatym komputer obslugujacy w.w. urzadzenie tak szybko sie nie
>zestarzeje a jesli to zrobi to mozna gdziekolwiek kupic zloma za 150 zl...

Czy ja coś przegapiłem, czy gdzieś na początku tej dyskusji było powiedziane,
że mówimy o zastosowaniach domowych, ale chyba nie.
A takie rozwiązanie o którym mówisz (badziewiak za 150 zł) nie specjalnie wchodzi
w grę, ponieważ dane uzyskane przy pomocy tego chromatografu (czy innego urządzenia)
są poddawane dalszej obróbce. Bardzo często dalszy pzreboeg pomiarów jest uzależniony
od wyników tegoż przetwarzania. A tutaj jest już istotne, czy coś się liczy kilkanaście sekund,
czy też kilkanaście minut.

>Do wysoce wyspecjalizowanych moze i mozna dostac. Tak samo jak dzis
>mozna pewnie kupic gdzies modem na ISA. Ale to niczego nie dowodzi.
>Pozatym nie znam sklepu (moze mieszkam na zbyt wielkim zadupiu - centrum
>Slaska) o bogatszej ofercie urzadzen komputerowych niz MediaMarkt...

Wcale nie wysoce specjalizowane. MM jest nastawiony na sprzedaż sprzętu
pośledniej jakości dla bardzo konkretnego klienta. Z tego wynika taka a nie inna
oferta. Ja osobiście wolę robić zakupy w sklepach małych, ale wyspecjalizowanych
(i nie mów zaraz, że po monittor pójdę gdzie indziej, po procek gdzie indziej itd).
Po prostu ja stawiam jakość przed ilością, a wszelkiej maści hipermarkety robią
dokładnie odwrotnie. I bynajmniej nie przekłada się to na cenę. Takie są przynajmniej
moje doświadczenia.

Leszek KUBRAK
info_at_infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932