Re: out of topic: zalety usb

Autor: KGB (rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 18:24:35 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> Chociażby do obsługi sprzętu laboratoryjnego/pomiarowego, za który 3-4 lata
> temu zapłaciło się kilka(naście) tysięcy USD i cały czas działa on doskonale.

No czyli w nowym nie potrzeba. Pozatym jak sie kupilo za wile tysiecy to
i extraobsluga bedzie. To chyba normalne.

> No to chyba masz lupę mocno porysowaną.

Wczoraj w MM nie widzialem zadnej. Wszystko na USB.

Sorry a po co komu siec na USB skoro jest i PCMCIA i PCI? To
ekstrawagancja jak dla mnie.

> Może się powtórzę, ale już kilka lat temu przewidywano śmierć RS-a,
> Centronicsa, dyskietek. Jak na razie mają się dobrze i pewnie jeszcze
> kilka lat tak będzie.

No ja nic z tej historii nie uzywam. A co do dyskietek to chyba
rzeczywiscie tylko do Platnika sa potrzebne. Dyskietka to skamielina
niestety jak na dzisiejsze standardy.

pozdr.
r.