Re: klawiatura/mysz radiowa ewentualnie USB

Autor: Bartosz Tomasik (bart2_at_asua.NOSPAM.org.REMOVE.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 22:00:57 MET

Użytkownik "Leszek KUBRAK" <info_at_infokub.com.pl> napisał w wiadomości

> Zależy od płyty głównej. Współczesne płyty załatwiają obsługę klawiatur
USB
> na poziomie BIOSu. Jak inaczej byłoby możliwe grzebanie w jego
ustawieniach ?

no czyli tak naprawde, nie musze miec w systemie sterownikow do USB wtedy?
(skoro bios obsluguja taka klawiature..)

a z ciekawostek to dowiedzialem sie tez (pytajac u innych zrodel), ze jesli
bios nie obsluguje klawiatury usb to... 'oficjalne stanowisko M$ mowi, ze
trzeba na czas zmiany parametrow w biosie, przepiac sie na standardowa
klawiature' LOL :)

pozdrawiam :)
Ihsiak