Re: out of topic: zalety usb

Autor: Bartosz Tomasik (bart2_at_asua.NOSPAM.org.REMOVE.pl)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 22:06:36 MET

Użytkownik "Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_teamos2.org.pl> napisał w
wiadomości news:200311200720.hAK7Knix029491_at_dione.ids.pl...
> A poza tym... zastosowania, nie bez powodu sie o nie pytam. Podoba mi sie
np.
> pomysl memory stickow, czy innych mass-storage podlaczanych przez USB,
> teretycznie wszystkie widoczne za pomoca jednego drivera (nie wiem, jak to
jest w
> praktyce). Ale... klawiatura, mysz, monitor (sterowanie) itp... daleko
jest to chyba od
> faktycznego zpaotrzebowania rynku i stad wolna rewolucja...

no wlasnie mam PenDrive'a i musze pochwalic, bardzo przydatne urzadzenie,
zdecydowanie wygodniejsze od dyskietek czy CDRW (do ktorych to przeciez nie
kazdy ma nagrywarke)

z ciekawostek: widzialem tez lampki do laptopow na usb :) przyczepia sie to
to z boku i oswietla nam klawiature jesli ktos pracuje w nocy :) niezly
bajer :)

a ogolnie sam pomysl jednego typu kabla do wszystkiego jest calkiem dobry..
zwlaszcza jak sie wezmie pod uwage ze ludzie potrafia zupelnie nie pasujace
do siebie rzeczy na sile polaczyc...

pozdrawiam