[warp 3] powoli wstaje i nie dziala dhcp

Autor: Bigman (janb_at_PreczZeSpamem.polbox.com)
Data: Thu 20 Nov 2003 - 12:12:40 MET

poniewaz potrzebuje w domu czegos co bedzie szybko wstawalo i pozwoli na
szybki dostep do internetu postanowilem odkurzyc os/2 (lacze sie przez
kablowke)

w domu mam warp 4 en i warp pl (niebieski) ze wzgledu na
nawracanie zony oraz wrazenia czysto estetyczne postawilem 3

nastepnie zafixowalem na fix 32 a potem bardzo sie zdziwilem bo
nie bylo MPTS

sciagnalem fix do mpts i zaistalowalem mpts, udalo mi sie zainstalowac
sterownik do karty sieciowej i protokol tcp (jaki powinnien byc network range?)

w konfiguracji tcp/ip niestety nie bylo opcji DHCP mimo tego ze same pliki do
klienta dhcp sa na dysku

wzialem plytke z warp 4 odpalilem tcpcfg i zaznaczylem dhcp - niby wszystko w
porzadku ale dhcp monitor pokazuje, ze nie dziala dhcp klient :-(

co gorsza wykonanie:
ping 127.0.0.1
konczy sie komunikatem ze nie zna protokolu iucm (cos w stym stylu - nie
pamietam)

czy cos jest niedonfigurowane czy odpuscic sobie i zaorac?
zalezy mi na 3 bo odnosze wrazenie, ze jest bardziej dopracowana od 4,
szybciej i stabilniej dziala - doznania estetyczne tez sa wazne ;-)

drugi problem a raczej niedogodnosc to zwloka przy podnoszeniu systemu
po zaladowaniu sterownikow do flopa zatrzymuje sie na dania506.dsk i czeka
tylko nie wiem na co (ok. 30-60s) dysk w tym czasie nie pracuje

--
Bigman
http://www.xnews.prv.pl/ - precz z OE