Re: freelance

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 10:29:26 MET DST

On Thu, 9 Oct 2003 10:08:15 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Planuje zrobic mala prezentacje, ale oczywiscie windy nie posiadam i pozostaje mi
>Lotusowski Freelance ze smartsuita... Natomiast pokazywac bede to na windzie, gdzie
>smartsuita prawdopodobnie nie ma... A ja nie mam anie smatsuita pod winde, ani
>zadnego screenshow playera...
>
>Czy ktos wie, czy cos takiego jest dostepne dla wlascicieli smartsuita z innych
>systemow? A moze ktos z Was testowal jakis plugin ktory reklamuja do netszkapy,
>ktory pozwala to wyswietlac? Bo widzialem tylko napomkniecie o tym i nie moge
>znalezc na ich stronie nic wiecej...

Swego czasu na płytach do Entera był cały SmartSuite dla windy. Te płyty mogę mieć.
Ewentualnie sprawdź na stronach Lotusa, czy nie ma samej odtwarzarki do prezentacji.
Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21