Re: freelance

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 12:11:51 MET DST

On Thu, 9 Oct 2003 08:08:26 UTC, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> Planuje zrobic mala prezentacje, ale oczywiscie windy nie posiadam i
> pozostaje mi Lotusowski Freelance ze smartsuita... Natomiast pokazywac
> bede to na windzie, gdzie smartsuita prawdopodobnie nie ma...
> A ja nie mam anie smatsuita pod winde, ani zadnego screenshow playera...
> Czy ktos wie, czy cos takiego jest dostepne dla wlascicieli smartsuita
> z innych systemow? A moze ktos z Was testowal jakis plugin ktory
> reklamuja do netszkapy, ktory pozwala to wyswietlac? Bo widzialem
> tylko napomkniecie o tym i nie moge znalezc na ich stronie nic wiecej...

Jest. Ze strony lotusa (niestety nie pamiętam dokładnego adresu ale
znajdziesz) możesz ściągnąć "standalone player". Instalujesz go pod
windą i teoretycznie powinieneś być w stanie odtwarzać prezentacje
przygotowane pod OS/2 bez konieczności instalowania całego SS.
Acha, player nie ma nic wspólnego z OS/2. Jest od windowsiowej wersji
SS.

Marek