freelance

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 11:26:33 MET DST

Planuje zrobic mala prezentacje, ale oczywiscie windy nie posiadam i pozostaje mi
Lotusowski Freelance ze smartsuita... Natomiast pokazywac bede to na windzie, gdzie
smartsuita prawdopodobnie nie ma... A ja nie mam anie smatsuita pod winde, ani
zadnego screenshow playera...

Czy ktos wie, czy cos takiego jest dostepne dla wlascicieli smartsuita z innych
systemow? A moze ktos z Was testowal jakis plugin ktory reklamuja do netszkapy,
ktory pozwala to wyswietlac? Bo widzialem tylko napomkniecie o tym i nie moge
znalezc na ich stronie nic wiecej...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 3d 23h 12m 23s 453ms (en).
Emergency mail: lewhoo_at_fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl