Re: Nowe uniaudio :/

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 10:39:23 MET DST

Artur Alinowski <Artur.Alinowski_at_itpp.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> SOA1 ale z zastrzeżeniami. ;-)

Dzięki pomocy Dink'a już działa driver, właśnie najnowsza wersja z kieva
:) Ale działa dziwnie dość, więc jeszcze pogadam sobie na ten temat.. :)

> U mnie dobrze działa wersja 1.04 sciągnieta chyba z hobbesa.
> Przedwczoraj zaciągnąłem najnowszą 1.06 z kiev.ua i nastała cisza.

Ja zdarłem najnowszą i miało być okiej a tu ten muzyczny śmietnik.
Pożąliłem się to Dink dał mi linka niby do tej samej wesji ale z jakąś
drobną poprawką i ta zadziałała.

> też darł się ze czegoś tam not found. Musiałem wrócic do wersji starszej.

U mnie było tak że wszytsko znajdywał i odgrywał, ale odgrywał coś
niezrozumiale za bardzo..

> Co do jakości to jest całkiem dobrze z tym ze ja mam dzwięk z Nvidii2.
> Co do instalacji to samo wyłaczenie w configu starych driverów nie
> pomaga, trzeba zrobic to przez minstall wtedy wszystkie wpisy są
> wywalane i nie ma problemu z grzebaniem po ini.

Nie no... ręcznie musiałem wywalać live'a. Jak to po bożemu niby się robi?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564