Re: Nowe uniaudio :/

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 10:15:59 MET DST

Ninik wrote:
> Witajcie.
> Zachciało mi się zainstalować uni-audio. Nibvy driver nowszy, lepszy, a i
> przy zmienach konfiguracyjnych powinien w znacznej mierze zachowywać się
> jak SDD w grafice. Dlatego skoro nic nie stąło na przeszkodzie to czemu by
> nie?
> Po pierwsze trzeba było dodać driver do systemu - minstall i te sprawy,
> wszytsko ładnie zgrabnie i powabnie. Oczywiście wyłączyłem w configu przy
> okazji stary driver do live!'a :)

SOA1 ale z zastrzeżeniami. ;-)
U mnie dobrze działa wersja 1.04 sciągnieta chyba z hobbesa.
Przedwczoraj zaciągnąłem najnowszą 1.06 z kiev.ua i nastała cisza. też
darł się ze czegoś tam not found. Musiałem wrócic do wersji starszej.
Co do jakości to jest całkiem dobrze z tym ze ja mam dzwięk z Nvidii2.
Co do instalacji to samo wyłaczenie w configu starych driverów nie
pomaga, trzeba zrobic to przez minstall wtedy wszystkie wpisy są
wywalane i nie ma problemu z grzebaniem po ini.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl