Re: Nowe uniaudio :/

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 11:19:24 MET DST

Ninik wrote:
> Nie no... ręcznie musiałem wywalać live'a. Jak to po bożemu niby się robi?

Leszek już napisał. Sprawa jest intuicyjna aż do bólu. ;-)
Wchodzisz w minstall tak jakbyś chciał zainstalować drivery od nowa, na
samym końcu instalator pyta się ile masz w systemie poszczególnych
urządzeń. Wpisujesz że masz 0 i to właśnie jest dezinstalacja drivera. ;-))

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl