eCS 1.1

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 05:08:17 MET DST

Witam!

W ramach relaksu zainstalowałem eCS 1.1. Pierwsze wrażenia są dość...
hmmm... dziwne jednak. Przede wszystkim bardzo dobry installer, znacznie
lepszy od tego z eCS 1.0. Nie miałem z nim problemów choć pozmieniałem
sobie opcje na wszytskie jakie mi pasowały i było okiej.

Przyzwoity dość setup i nawet kontrolki o sprzęcie. Ciekawe. Poza tym nic
szczególnego, ale installer na pewno fajniejszy, choć chyba w 256 kolorach
:)

Pasek instalacji oszukuje, przewija się z 50 razy zanim się zainstaluje
cokolwiek. Ale mniejsza o to, na szybkość to nie wpływa na pewno. :)

Po zainstalowaniu pierwsze błędy ;) Ponoć tak ma być ;) (przynajmniej
napisał że zaraz wyskoczą), ale to nic poważnego i tyle po nich było
widać.. :)

...co się oszukałem WarpCenter... Nie mogłem znaleźć, za to zainstalowany
eCenter (czyli XCenter, hehe) znakomicie udaje windziany pasek, ech... i
tak mam lepszy :P

Pokazał się warpcenter, przy zamykaniu... no fajnie.

Koniec końców i to tylko tak dla sportu instalacja. Nie chce mi się
przemieszywać wszystkiego z powodu kilku nowych bajerów. Właściwie nie
doszukałem się niczego nowego i ciekawego prócz installera. Przyda się
jako płyta botowalna, ale po nałożeniu fixów na eCS 1.0 zrobił mi się
1.03, do tego chyba zaaktualizowałem mu sterowniki do wszytskiego co
zauważyłem i miało jakiś wpływ dla mnie. Nawet zainstalowałem sobie
NTFS.ifs, ale i ten nie chodził za najlepiej. Koniec końców i miło
powróciłem do mojego starego porządku. Jeszcze 1.1 nie dostał kopa z
dysku, ale będzie ciekawostką. Przy kilkusetGB dysku można sobie pozwolić
na 2GB dla ciekawości :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564