Program do kontrolowania połączenia?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 04:59:31 MET DST

Hej!

Czy pod os/2 jest jakiś programik który pozwala na kontrolowanie szybkości
połączenia z internetem?

XCenter spokojnie sobie odczytuje co i jak mi się pcha, fajne
niewątpliwie, ale mi chodzi o coś co jeszcze będzie umożliwiało troszku
obniżenie lotów. Nie chcę ciągnąć pełnym gardłem bo nie o to mi chodzi,
mam czas.

Na pewno taki programik jak pm Downloader ma pewne ciekawe funkcje ku
temu, jednak nie tylko on jest na świecie. Poza nim wiele innego drze, a
ich limity by się i tak nałożyły w wielokrotną całość..

Jest więc może coś ciekawego?

ps. najnowszy PM Downloader umie może już drzeć po kawałku na kilka
połączeń pliki? Wiem że pytanie przeczy całemu listowi, ale program
powinien mieć tą funkcję.. :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564