Normalizowanie MP3?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 11:13:46 MET DST

Witam :))

Znalazłem sobie właśnie takie ustrojstwo na hobbesie co służy do
normalizowania mp3. Fajnie by było gdyby to mi zadziałąło jak należy..
Używał ktoś? Pakiet nazywa się normalize.

Chodzi mi o to żeby:

+ Program uruchomił się i przeczesał wszystkie mp3 w moim danym katalogu,
jest tego 38GB i około 10k plików, a nie mam ochoty wszystkiego gryźć z
command line. Do tego ten progrm jest tak fajny, że nie daje to zrobić
przez CMD :( choć jak najbardziej jest tekstowy.

+ Żeby program w ogóle zadziałał -, używał tego ktoś tak żeby powiedzieć
jakich opcji użyć? Moim skromnym zdaniem przy kilku próbach albo nie
zapisał na dysk wyniku, albo nie wiem. Może ktoś poradzi?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564