Re: Po przeprowadzce :))

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 07:51:17 MET DST

On Fri, 15 Aug 2003 23:32:33 UTC, "Ninik" <ninik_at_dominik.kei.pl>
wrote:

> "Marek Wojciechowski" <mapson_at_pg.gda.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Eeee.... znaczy prawyklik na tapetce + properties?

Dokładnie tak.

> Ślepy jestem jakoś bo tego nie za bardzo widzę...

Na to wygląda ;-)

> Możesz więc dokładniej, jak dla niewidomej blondynki? :D

prawy klik na tapecie->properties.
We właściwościach zakładka XShutdown (u mnie jest druga, pomiędzy
zakładkami "startup" i "lockup").
Na tej zakładce grupa "Shutdown only", trzecia linijka: "Animation"

> Gdyby to się pokazywało przed wywaleniem w kosmos całego softu to może by
> miało sens, choć w sumie to totalny bezsens... Nawet windows nie pyta ar
> ju siur, po alt-f4.

Zamykanie systemu przez alt-f4 jest chore (jak wiele innych pomysłów w
GUI windows) a w szczególności jeśli odbywa się to bez potrzeby
potwierdzenia.

> Możesz opisać to dokładniej bo zaczynam wątpić w siebie dość poważnie...

Ta sama zakładka "XShutdown", druga linijka w grupie "Common settings"
checkbox "Confirm".
Acha, pierwsza linijka w grupie "Shutdown only" to ta pokierana opcja
której się domagasz "Alt-f4 on Desktop starts shutdown" :-)

> Kiedyś było tak miodnie... C-A-D ładnie restartował system. Teraz mam tam
> task killera. bardzo fajnego, ale brak mi tamtego restartu.. Szybkiego i
> bez pytań o cokolwiek..

Kolejny chory windziany wynalazaek ;-)
C-A-D ma resetować system. Koniec, kropka.
Task killery mogą siedzieć pod innymi kombinacjami klawiszy.
Innymi słowy nie symuluj CAD inną kombinacja, tylko przenieś TK na
inną kombinację.

> Tak dla zasady no :) Wszelkie śmieci chciałem walnąć w jedno miejsce.
> Byłoby chyba lepiej po prostu :)

Kiedyś też o tym myślałem, ale ostatecznie stwierdziłem, że nie ma to
sensu w przypadku swapa (w moich warunkach).
Ma to sens dla TMP. Ja mam na TMP osobny wolumin "T:" :-)
Ale i tak TMP lepiej, żeby było na HPFS (szybszy zapis)

Marek