Re: Po przeprowadzce :))

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 07:51:22 MET DST

On Sun, 17 Aug 2003 08:53:41 UTC, "Lech Wiktor Piotrowski" wrote:

> Kwestia posiadanej pamieci i tego co sie robi - ja akurat uwazam,
> ze OS/2 jecst cholernie pamieciozerny, duzo bardziej niz byc
> powinien.

Ja tak nie uważam. Niech używa nawet całe 512. Na zdrowie.

> Mam 167 MB RAM no i wystarczy, ze pokompiluje gcc i dorzuce do
> tego mozille, a SWAP spokojnie 100 MB, czasami 120. Najwiekszym
> rpoblemem jest to, ze nie jest do konca zwalniany i tak to sobie
> rosnie w miare dni...

I dopiero to jest faktyczny problem. Ale i z tym daje się żyć. Ten
ciągły wzrost jest na tyle powolny, że nie utrudnia specjalnie pracy.

No a poza tym 167 to całkiem mało pamięci ;-)
A poważnie, ja zawsze zostawiam swap na partycji systemowej i do tego
zostawiam na niej zawsze około 300MB wolnego po instalacji. Wystarczy
nawet na Twojego 100MB swapa.

Marek